2018. május 4., péntek

Rómeó és Júlia - Togedher Forever

Barbie és Ken, mint Rómeó és Júlia, a Togedher Forever kollekcióból. Hát nem gyönyörűek?
Tegnap végre megérkeztek. Annyira örülök nekik! Évek óta a kívánságlistám első helyén álltak. Csodával határos módon, Magyarországon szereztem be, ami számomra vicces benne, hogy egy kis faluból érkeztek, amit nagyon jól ismerek, mert apukám szülőfaluja. Ki gondolta volna, hogy kincseket rejt! Szóval az örök szerelmesek már a gyűjteményemet gazdagítják. Gyönyörű kosztümben vannak, Zeffirelli filmjét idézik meg, gazdagon díszített jelmezük.
Egy fotó a filmből.

Akik ismernek, tudják, hogy a színház világa nem áll tőlem távol. Évekig tanultam, játszottam színházban és igen, a Rómeó és Júliában is. Szóval, ha a babákra nézek, ezeket az éveket látom bennük. A babák 1997-ben lettek engedélyeztetve, a dobozukon is ez az évszám szerepel, viszont sok helyen 1998-al datálják őket. Kétféle változat van, az első, mint az enyém, Júlia ruhája "piros" és a második, amiben Júlia ruhája zöld. Első ránézésre nem tudom megállapítani, hogy Júlia ruhája milyen színű is valójában. Rengeteg árnyalat tükröződik rajta. A piros, narancs és barna árnyalataiban játszik.
 Térjünk vissza a dátumokra, 1997-ben kerültem a színházhoz és 1998-ban játszottam a Rómeó és Júliában. Most már értitek, hogy miért is írtam, hogy feltörnek az emlékek. De, ha már feltörtek : felejthetetlen, mikor a darab végén a kripta jelenetben az embert elkapja a röhögőgörcs. Nem, nem engem kapott el, de ragájos volt és terjedt. Próbáljátok ki tudtok- e úgy nevetni, hogy azt senki ne vegye észre. Elárulom, nehéz. Az embert elkezdi rázni a hideg, az izmai befeszülnek, küzd, hogy az arca rezzenéstelen legyen, komolyan fájdalmas kín, végső esetben rázkódik. Ne felejtsük el a nevetés a téma. Estéről- estére éltük át ezt a kínt. És minden  nap megfogadtuk, hogy nem nevetünk, de elkaptuk és megszenvedtük. Egyébként imádtam azt a darabot, verekedtem Verona utcáin, táncoltam a bálban, Mercutio halálakor elájultam, és nevettem is a kriptában. Egyébként Rómeó táborát erősítettem. Szerintem ennyi nosztalgia elég is, mert könyvet lehetne róla írni.
Térjünk vissza Rómeóra. Nála is bajban vagyok a színekkel, a felsője hivatalosan kék és igen tényleg kék, de csak az első kiadás tükröz vissza egy mély bordó árnyalatot. Sokat kutakodtam a neten, több száz fotót átnéztem. Leírást nem találtam erről a tényről. Mutatom a fotókat a drágáimról, próbáltam többféle fényben fotózni, hogy a ruhák sokszínűsége látható legyen.




  








 





9 megjegyzés:

  1. A babák mellett szuper a GIF is! El tudnám nézni tovább is ezt az örök szerelmet! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Vannak terveim velük! Szeretném majd a sztoriba beleírni a párocskát.

      Törlés
  2. Very cool animation :-)!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek a babák! Kicsi a világ, ki hitte volna, hogy onnan lesz Rómeó és Júlia babád, ahonnan apud származik. Ez annyira tetszik. Látod, az élet írja a legjobb sztorikat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Egyszer szeretném oda visszavinni a babákat, van ott egy romtemplom, jó lenne ott fotózni. Sokat játszottam ott, pont a nagyszüleim háza mellett volt.

      Törlés
  4. Gratulálok hozzájuk, tényleg gyönyörűek!
    Én is nézegettem ezt a szettet, be is jelöltem magamnak, de aztán nem fért bele a költségvetésbe. De jobb is így, mert te jobban akartad őket és jó helyre kerültek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nagyon örülök nekik! Két hetet végig izgultam, mivel licites volt, fix ár nélkül. Nagyon sokszor megnéztem, hogy licitált-e már valaki rájuk. Mikor megnyertem a licitet, el sem akartam hinni, hogy tényleg az enyémek.

      Törlés
  5. Gyönyörűek, klassz hogy végre az otthonodban tudhatod a régóta áhított szerelmes párt. És nagyon kedves tőled, hogy megosztottad velünk a kapcsolódási pontjaidat a darabhoz és a gyerekkorodhoz. Így igazán személyes és veled tudunk örülni. :D

    VálaszTörlés