2016. március 20., vasárnap

Ismét Liebster díj

Ismét kaptam Liebster díjat!  Köszönöm szépen Luna !


Örömmel válaszolok a kérdésekre és úgy döntöttem, tovább adom,  mert még nem adtam mindenkinek.




1, Melyik évjáratú és kiadású baba volt az első Barbie babád?

Loisirs Barbie 1986 -ból.

2, Hogyan tartod karban a babáidat? (Éves fürdetés, stb..)

Ha muszáj megfürdetni, mert használtan vettem, vagy mert koszos lett,  akkor jó minőségű sampont és balzsamot használok. Egyébként féltem őket a víztől.

3, Mit csinálsz azokkal a babákkal, amikből több példányod van?

Nem sok babámból van kettő, az az érdekes, hogy két egyforma baba sem tud teljesen egyforma lenni. Fashion Fever Kurt babámból muszáj volt venni még egy példányt. Így a régebbi a játszós,  akit lehet nyúzni egy kicsit, a másik pedig A KINCS, benne lehet gyönyörködni. Imádom a tekintetét, olyan hideg, jeges.

4, Barbie babán kívül van egyéb "barbis" holmid? (pl. barbis toll, újság, stb.)

Van egy pár Barbie Journal, Barbie magazin és van egy pólóm is.

5, Figyelemmel kíséred a Barbie/MH/EAH filmeket, magazinokat?

A Barbie-s meséket majdnem mindet láttam.

6, Barbie-k közül melyik évjárat babái tetszenek?

70, 80, 90-es,  de most nagyon tetszik a jógás Lea baba is, szóval mind tetszik.

7, Mely babának tervezel szívesebben ruhát vagy kiegészítőt? MH/EAH/Barbie?

Barbie babáim vannak csak,  nekik szoktam alkotni.

8, Melyik az a baba, amit nagyon - nagyon - nagyon szeretnél a gyűjteményedbe tudni?

Őt nagyon nagyon!


9, Babákon kívül van más is, amit gyűjtesz?

Gyermekkoromban gyűjtöttem a szalvétákat, ma is megvannak,  de mára már csak a Barbie gyűjtés maradt.

10, Mi a véleményed a babás rendezvényekről? Kiállítás, összejövetel, stb. részt vennél rajta?

Már voltam három babagyűjtők találkozóján, az első nálunk volt. Nagyon jól éreztem magam mindegyiken! Olyan jó, hogy megismerhettem több babagyűjtőt is. Kiállításon még nem voltam,  de biztos nagyon élvezném.

11, Mit gondolsz a custom dollokról? (pl. https://i.ytimg.com/vi/UPTePEb8J_E/maxresdefault.jpg)

Van amelyik nagyon klassz és nagyon kreatív, de láttam már olyat is ami nem tetszik. 


Szabályok angol nyelven olvashatók. 
LIEBSTER AWARD:

Here are the rules:
1. Thank the person who present you the award and link back to their blog.
2. Post the award image on your. 
3 Answer 11 questions posted be the presenter (see below)
4. Nominate 5 blogs with less then 200 followers (or in my case, those you love)
5. Create 11 questions for the nominees to answer.
6. List these rules in your post. Inform the people you chose to nominated by leaving a comment on their blog and link them to your post!

Akiknek tovább szeretném adni a díjat. Remélem elfogadjátok tőlem! 

1.http://midge5.blogspot.hu
2.http://barbiecsalad.blogspot.hu
3.http://bababolond.blogspot.hu
4.http://lifeinrosemaryhill.blogspot.hu
5.http://barbiesztori.blogspot.hu
Az én kérdéseim:
1.Tudod pontosan hány babád van? 
2.A közvetlen környezeted tud a hobbidról? ( szomszédok, barátok )
3.El szoktad nevezni a babáidat? 
4.Melyik alkotásodra vagy a legbüszkébb? ( ruha, bútor, fotó)
5.Hogyan kezdődött nálad a babagyűjtés? 
6.Vettél már olyan babát, ami nem is kellett igazán? 
7.Melyik babaházat értékeled jobban, a gyári tömeggyártottat ,vagy az egyedi kézművest? 
8.Barbie vagy Monster? 
9.Szeretnél egy kiállítást rendezni a babáidból,  alkotásaidból? 
10.Hol szeretsz legjobban fotózni?
11.Ha van egy kedvenc babád, szeretnél belőle többet? 

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm nagyon a díjat, Baba! ;-) Máris válaszoltam a kérdésekre. Jópofa játék amúgy ez a válaszolósdi, így mindenki jobban megismerheti a másikat. Ezt akár valami más formában is lehetne csinálni, pl. egymás babáival. :-)

    VálaszTörlés